neljapäev, 19. aprill 2018

Stefi Vasemägi 3.päev KG's

Päev 3
 Täna oli viimane päev KG-s õpilasvahetuses olla ja kui nüüd aus olla, siis oli kurb sealt lahkuda, sest inimesed kes seal olid, on väga sõbralikud ja abivalmid ning üks parim klass keda tahta, kui õpilasvahetuses osaleda. Igatsen juba neid klassikaaslaseid, kes seal on.
 Kindlasti tahaksin kunagi tagasi sinna minna, sest see klass hakkas mulle meeldima ja isegi õpetajad.
 Meeldis väga see, et õpetajad oskavad teemasid hästi selgeks teha ja on väga rõõmsad.
 Mul pole mitte ühtegi halba sõna selle kooli kohta, sest see tõesti hakkas mulle väga meeldima ja igapäevaga aina rohkem ning isegi tahaks, et õpilasvahetus kauem kestaks.
Leidsin sealt palju vanu sõpru kellega polnud kaua suhelnud.
 Ühesõnaga minu arvamus KG-st selle kolme päevaga muutus aina paremaks ja mulle väga meeldis seal. 
 Soovitan soojalt minna õpilasvahetusse kõigil õpilastel kellel on soovi või tahaksid, aga ei julge nagu mina algul.
 Kui poleks kümnendas klassis käivat sõbrannat mul, kes eelmine aasta õpilasvahetuses osales ja soovitas sinna minna, siis ilmselt ma poleks ka seda otsust vastu võtnud, et osaleda seal.
 Kõik kes tahavad KG-sse minna, siis soovitan seda, sest sealt saab palju uusi sõpru ja kogemusi ning te ei kahetse seda. :)

Stefi Vasemägi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar