teisipäev, 5. aprill 2016

Sandri 1.päev KG's

Täna oli minu esimene päev olla KG-s kui öpilane. Sisseelamisega ei olnud raskusi, kuna olen ise hea suhtleja ja klass vöttis ka hästi vastu. Mulle anti kaasa ka paber kuhu pidin igalt öpetajalt märkuse ja allkirja küsima. Selle järgi tehtakse kindlaks,et ma pole mönda tundi/päeva üle lasknud.
Esimene asi, millest kindlasti kirjutada tahan on loomulikult söök, mis muu. Öigemini küll toitlustamise süsteem, sest toit oli priima. Aga mis mind siis üllatas oli see, et kui meil on söögivahetunnid ära jagatud: algklassid, pöhikool, gümnaasium, siis KG-s sellist asja ei ole. Neil on algklasside söömise aeg 11.45-12.30. Kuid pöhikool ja gümnaasium vaadaku ise kuidas hakkama saavad. Kuid minu klass tegi mulle kohe selgeks, et pärast neljandat tundi pole kindlast mötet trügima minna, sest järjekord on lihtsalt nii pikk. Seega meie läksime sööma peale viiendat tundi. Selline süsteem oli mulle väga sobiv. Aga noh, mina ei pidanud ka järjekorras seisma.
Veidi harjumatu oli selle kooli plaan. Oli natuke raske leida klassi numbri järgi, kuid kui olin juba natuke ringi liikunud, sain ka sellele pihta. Kuna opereerisin täna enamasti alumistel korrustel, ei ole veel üldisest korrast aru saanud, kuid all oli päris vaikne.

Seega kokkuvöttes olen siiani täheldanud väheseid erinevusi. Kuressaare Gümnaasium on kool nagu kool ikka.
Sander Teras 7b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar