neljapäev, 19. aprill 2018

Katriin Aksalu 1. ja 2.päev KG's

Teisipäev
 
Esimesel päeval olin ma päris närvis kuna ma ei teadnud, mis mind ees ootab. Önneks vöeti meid väga söbralikult vastu ning saime nautida koolipäeva. Minu jaoks on kooliplaan natukene segane. Võib-olla sellepärast, et SÜG-i kooliplaan on väga lihtne ja ma olen lihtsusega harjunud. Mind natukene häiris see, et KG-s on umbes 4 garderoobi, kui SÜG-is on ainult üks suur. Ning muidugi kohe esimesel koolipäeval ei leidnud ma oma garderoobi üles ning ma käisin kõik garderoobid läbi enne, kui leidsin enda kapi.
KG toidlustus on väga hea. See on üks asi, mis mulle väga meeldib selle kooli juures. Minu üldmuljed on koolist väga head ning mulle meeldivad KG õpetajad ning õpilased. 

Kolmapäev

Tundides kipub natukene igavaks kuna me kas oleme juba võtnud seda teemat või meil pole samad õpikud ehk töövahendid, mis neil ning me ei saa tunnis kaasa teha. Aga önneks on õpetajad vägagi vastutulelikud ning laenavad meile oma asju. 
Minu jaoks on siiamaani kooliplaan natukene segane, kuigi täna juba oskasin natukene rohkem orienteeruda koolis ringi.
Mulle väga meeldib ka tantsuvahetund. Minu arust on see nii kihvt idee ning see on ka väga hästi teostatud. Mis sellest, et ainult väiksemad klassid tantsivad ja suuremad klassid käivad seal juttu ajamas, on see ikka väga hea idee.
Tänane söök oli ka väga maitsev ning salativalik on ka väga hea. Homme on KG-s meie viimane päev ja mõnes mõttes ma tahaks juba tagasi SÜG-i, aga mõnes mõttes tahaks ka jääda KG-sse.

Katriin Aksalu
SÜG 7b

1 kommentaar: