neljapäev, 19. aprill 2018

Kirke Medri 3.päev KG's

Täna lõppes minu 3 päeva vahetusõpilasena. Tagasi vaadates on meeles ainult positiivsed emotsioonid ja kogemused. Viimasel päeval ma ei eksinudki enam pea-aegu ära. Kindlasti oleksin ka järgmine aasta valmis minema vahetusõpilaseks Kuressaare Gümnaasiumisse, kuid kooli vahetamise mõtet mul ei tekkinud. Eks mõlemal koolil on oma plussid ja miinused, kuid arvan, et olen oma praeguse kooliga rahul. Nagu ütles minu kooli vene keele õpetaja, siis selleks et teada, kus on sinule parim, tuleb ikka korraks ära käia. Nii ka minul, kuid ega ma sellepärast KG-d maha tee. Soovitan õpilasvahetust kõigile, sest selle käigus saab niiii palju uusi kogemusi ja niiii palju uusi sõpru. Olen oma valikuga vahetada kolmeks päevaks kooli vägaväga rahul. Olen väga tänulik selle võimaluse eest, kuid tore on ka oma koolis tagasi olla!:)

Kirke Medri

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar