neljapäev, 19. aprill 2018

Marie Eike Rebane 3.päev KG's

Kolmas päev algas nagu oleksin SÜG'i läinud ehk jõudsin viimasel hetkel enne tunni algust tundi. Esimeseks tunniks oli täna muusika. Tunni algul sai ettekandeid kuulatud ja hiljem ukulelet mängitud. Mina isiklikult hoidsin ukulelet elus esimest korda käes ning kolme duuri mängimine ja nende õppimine suhteliselt lühikese aja jooksul tuli pilli peal üllatavalt kiiresti ja hästi välja. Kaks järgmist tundi olid minu jaoks juba üsnagi tavapärased. Neljandas tunnis ehk inimeseõpetuses sai õppefilmi vaadatud, aga seda oli juba oma koolis nähtud. Edasi läks päev tavaliselt. Arvutiõpetuses sai vana asja korratud ehk loovtöö vormistamist. Päev ja minu KG's olemise aeg sai läbi ajaloo tunniga. Seegi sai lõbusalt veedetud. Üleüldiselt jäin oma otsusega vahetusõpilaseks tulla rahule. Sai natuke vaheldust oma koolis käimise rutiini nagu olin oodanud ja nüüd on ka oma silmaga ära nähtud, milline on siis elu teises gümnaasiumis. Räägitakse ikka, et oh kui kena on vaba koolivorm, ausalt öeldes oli minu arvates vaba koolivormiga pisikene probleem ka, ei teadnud, mida hommikul selga panna, aga samas ei olnud ka peavaluks see, et koolivorm peaks juhuslikult must olema ja siis pole midagi selga panna. Ses suhtes on igal asjal omad plussid ja miinused. Samamoodi on ka SÜG'il ja KG'l omad plussid ja miinused.

Marie Eike Rebane

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar