neljapäev, 19. aprill 2018

Stefi Vasemägi 2.päev KG's

Minu teine päev seal koolis oli samuti väga meeldiv nagu ka esimene päev.
Tundub, et igapäevaga hakkab mulle seal koolis aina rohkem meeldima ja klassiga rohkem harjuma, tunne nagu oleks kogu aeg seal klassis käinud.
 Õpetajad juba vaikselt hakkavad meie nimesid meelde jätma ja nägupidi ära tundma.
Meeldib, et KG-s on tantsuvahetund ja seda sooviks kindlasti ka SÜGi, sest oleks kindlasti palju õpilasi, kes seal käiks ja osaleks.
 Minu jaoks täiesti uus asi on ka kahoot’i kasutada näiteks matemaatika või vene keele tunnis, sest oma koolis me ju ei kasuta telefone eriti tunnis, aga kui võimalik, siis kindlasti tahaks, et SÜG’is ka selline asi lubatud oleks ja õpetajad meile kahoot’i teeks.
 Algul arvasin, et klass kuhu satun on  lärmakas ja poiste rohke nagu minu enda päris klass, aga kõik on vastupidi ehk klass on parajalt vaikne ja parajalt lärmakas ehk täpselt selline kuhu soovisin saada.
 Endiselt olen väga rahul, et õpilasvahetuses osalen.

Stefi Vasemägi
SÜG 7a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar