neljapäev, 19. aprill 2018

Siim Andres Himmist 2.päev KG's

Tere!



Teine koolipäev Kuressaare Gümnaasiumis möödus sama hästi nagu ka esimene päev. Enamutes uutes tundides tuli välja, et minu ametlik kool ja

vahetuskooli teemad on täpselt sama kaugete teemade juures, seega tunnis oli parem olla. Nii oli näiteks eesti keeles ja keemias. Õppisime eesti keele

tunnis minu jaoks uusi kirjutamisreegleid, millest ma polnud varem isegi kuulnud ning loodan, et nendest reeglitest on mul edaspidistes töödes ka kasu.

Olen ka siianii tähele pannud, et mõlemate koolide vahelised õpilased on erinevad - ametlikus koolis on kõik väga tõsised, kuid siin on rohkem rõõmu ja

naeratust nägudel. Emotsioonid olid ainult positiivsed ning tuju oli jällegi hea.

Siim Andres Himmist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar