teisipäev, 26. märts 2013

Katariina 1. päev




26.märts – Esimene päev SÜGi 10C klassis vahetusõpilasena möödus edukalt. Päev algas kahe vaba tunniga, seega jõudsin kooli alles kolmandaks tunniks.  Kolmas tund oli inglise keel, mida annab minu geograafia- ja ajalooõpetaja Anni Väli Kärla kooli päevilt. Kahjuks või õnneks ei toimunud tund tavapäraselt, sest kooli oli külla tulnud ameeriklane Bret, kes tutvustas meile Ameerikat üldiselt ning oma koduosariiki Oregoni. Ta näitas meile ka kanamunaga katset, kuna ta ise on huvitatud bioloogiast ja keemiast.   Bret tundus üsna närvis olevat  ja mul hakkas isegi temast kahju, aga ta jutt oli üldiselt huvitav ja jäin oma esimese tunniga igati rahule. Neljadaks tunniks oli matemaatika Marek Schapeliga, kus lahendasime kontrolltööks kordavaid ülesandeid. Kuna KGs oli meil see osa juba läbitud, siis oli lihtsam kaasa mõelda. Pärast rehkendamist hakkas Mari Ausmehega muusika, kus vaatasime filmi heliloojast Wolfgang Amadeus Mozartist. Kuues tund oli kirjandus Sirje Kreismanniga, mis meeldis mulle kõige rohkem, sest õpetaja oskas tunni huvitavaks teha läbi nalja. Kindlasti on tore olla tunnis, kui õpetaja viskab nalja ja õpilastega sõbralikult läbi saab. Kirjandusest suundusin füüsikasse, mida õpetab Arne Loorpuu. Algul kirjutasime konspekti ja hiljem tegime ka paar katset. Viimaseks tunniks oli saksa keel Elis Nõuga, kus toimus sõnadetöö. Õpetaja ütles, et ma prooviksin ka teha, nii ma siis tegingi. Enda üllatuseks sain õppimata hinde „4“  kätte. Peale tööd lugesime ja tõlkisime õpikust teksti ning kõige lõpuks oli paaristöö. Ma olin paaris oma endise klassivenna Joosepiga. Sellega saigi minu päev läbi. Lisaks sõbralikele õpetajatele olid sõbralikud ka mu klassikaaslased ja kindlasti ei saa mainimata jätta, et poisid on SÜGis väga viisakad. Enamik poisse ootab kõik tüdrukud ära ja alles siis astub uksest sisse. Vägagi muljetavaldav. Üldiselt jäin päevaga väga rahule.

Katariina Õunpuu
KG 10B

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar