teisipäev, 26. märts 2013

Ripli 1.päev

Esimene päev Saaremaa Ühisgümnaasiumis ei olnudki nii põnev kui ma lootsin. Raskust pole veel tundnud tundides. Esimesed kaks tundi olid vabad tunnid ja siis tuli inglise keel, mis jäi ära, kuna tuli Ameerikast mingi mees rääkima oma maakonnast- see oli isegi põnev. Matemaatikas on C klass meist taga pool ja teema oli tuttav, kuigi neljapäeval tuleb kontrolltöö mida ikka natuke pelgan. Muusikas vaatasime Mozarti filmi, kuna klass oli pime ja film igav, ajas unele. Kõige põnevam oli kirjanduse tund, kus õpetaja suutis korralikult KG'd laimata asjadega, mida meil on ja neil pole. Eks see on kadedus ja SÜG'i ego ongi kõrge, mis parata. Füüsikas tehti mingit elektrikatset. Naljakas oli, et õpilaste peal tehti katseid, lasti elektrit läbi keha põhimõtteliselt, aga mitte tugevalt. Päris naljakas oli. Õpetajad pole isegi uurinud minu ja Katariina nime ega midagi, arvasin et suurem küsitlus läheb lahti, aga ei olnudki. Ma olen vist KG's harjunud ning SÜG'is oli minu jaoks pingeline õhkkond. Igatsesin ausalt oma kooli taga. Söömas ma ei käinud seal kuna söökla ei olnud väga kutsuv minu jaoks, see ei tähenda, et seal halvad toidud oleks. :) Harjumatu oli kindlasti see, et kõik poisid ülikondades ringi käivad, tüdrukud ei olnudki nii väga pidulikud kõik. Mina ei poolda seda, et kõik peaksid iga päev käima koolis nagu läheks presidendi vastuvõtule, kuna kui pidulik päev on tulemas siis ei ole vahet üldse näha.
Muidu polnud hullu midagi.
Ripli Mehine

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar