neljapäev, 28. märts 2013

Katariina 3.päev

28.märts - Kolmas päev oli kõige mõnusam. Esimene tund, milleks pidi olema klassijuhataja, jäi kahjuks ära. Oleksin kindlasti tahtnud 10C klassijuhatajaga ka kohtuda, aga kuna teistel oli tulemas kontrolltöö, siis klassijuhataja Raili Tamm jättis tunni ära. Jõudsin seega alles teiseks tunniks kooli. Teine tund oli arvuti, kus õppisime koos Kunnar Singiga 3D efekti tegema. Kirjutasime mingi teksti ja muutsime selle 3D formaati ning hakkasime muutma värvi ja muud sellist. Peale arvutit hakkas inglise keel, mida andis Anni Väli. Algul kuulasime osasid ettekandeid, mis õpilastel oli vaja esitada filmidest. Üks esitlus veenis ming nii väga, et kutsus mind seda filmi tõmbama ning vaatama. Peale esitlusi tegime töövihiku ülesandeid ja sellega sai ka tund läbi. Inglise keelest suundusime matemaatikasse, kus toimus kontrolltöö. Õpetaja küsis ka, et kas ma teen kaasa ja ma ütlesin, et ikka, proovida ju võib ning ta lubas tulemuse meilile saata. Mu meelest oli KGs raskem töö, aga ega see ka kõige kergem ei olnud. Enda meelest läks mul töö enam-vähem ja loodan, et kõige hullemast küljest end ei näidanud. Pärast matemaatikat läksin füüsikasse, kus algul laulsime sünnipäevalapsele Mariale ning ta jagas ka meile komme. Peale seda kirjutasime veidike konspekti ja lõpuks tegime ka ühe katse, kus osad poisid võtsid käest kinni ja said käte kaudu väikseid elektrisärtse. Füüsikast lahkudes läksime kõik vahetusõpilased direktor Viljar Aro juurde, kust meilt küsiti,et mis on jäänud meelde nende päevade jooksul. Eks ma siis vastasin, et SÜGis on mugavamad toolid ja väga viisakad noormehed. Lisaks mainisid teised KGlased ära veel koolikella, piduliku riietuse ning lõbusad õpetajad. Lisaks saime kõik endale mälestuseks SÜGi logoga pastapliiatsi. Direktori kabinetist suundusin spordikeskusesse kehalise tundi. Küsisin SÜGi nime alt võtme ja läksin riideid vahetama. Kui sain vahetatud, läksin üles saali ja nägin tühjust ja kuulsin ainult poiste hääli. Mõtlesin, et kus tüdrukud on ja piilusin, kes poisid seal on. Nägin, et 10C poisid, aga ei ühtegi tüdrukut. Läksin siis alla garderoobi, et ootan natuke, äkki ilmub mõni tüdruk kuskile, aga ei tulnud keegi. Läksin igaks juhuks veel korra üles vaatama. Ikka avanes sama pilt. Eks ma siis läksin ära SÜGi Henrikat, tüdrukut, kellega oli vahetuses, ootama. Hiljem sain teada, et tüdrukud on tavaliselt vanas saalis, millest ma kahjuks kuulnud polnud. Aga pole hullu, sest need kolm päeva üldiselt olid väga toredad ja kindlasti ma ei kahetse võimalust elada paar päeva SÜGi õpilase elu. Kindlasti mainiks ära, et inimesed SÜGis on ülimalt toredad, lõbusad ja sõbralikud. Seltskonna pärast ma käiksin SÜGis, aga üldiselt jään oma koolile truuks ja arvan, et ma ei teinud väga valet otsust minna KGsse. Ja minu meelest ei ole vaja mingit rivaalitsemist, sest mõlemad koolid on väga head.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar