neljapäev, 28. märts 2013

Ripli 3. päev

Täna siis oligi viimane päev SÜG'is, väga hea kogemus oli. Päev algas jälle vaba tunniga, kusjuures seal on valikained, mistõttu palju tühjasid auke. Teine tund oli arvuti, kus me tegelesime mingi 3D efektide teemaga, imestasin, et nii vähe rahvast oli tunnis. Tuli teemaks täna ka kirjanduse õpetajaga see KG vs SÜG'i värk, keegi oli vist kurjaks saanud, et ta laimab KG'd, kuigi ma ei mõelnud seda üldse nii. Ta rääkis, et ma sain valesti aru temast ja austab KG'd väga, ma ei arvanudki tegelikult vastupidist. Ma ei teadnud, et see nii suure kella külge pannakse, aga nüüd on kõik korras. Inglise keelt andis meie kunagine Kärla kooli ajaloo ja geograafia õpetaja Anni Väli, mistõttu oli tore tundi jälgida. Tunnis osad õpilased tegid oma esitlust ja muidu täitsime töövihikut. Matemaatikas oli see kuulus kontrolltöö, millest kogu aeg seletanud olen, loodetavasti tuleb midagi positiivset ja ehk annab KG'sse see üle viia, sest seal mul on see töö siiani negatiivne. Füüsikas tehti toredaid katseid õpilastega. Pidime ka 13:45 direktori juurde minema, kõik vahetusõpilased pidid. Seal rääkisime lihtsalt kes me oleme ja mis jäi meelde SÜG'i juures. Mina mainisin muidugi sööklat, et seal palju rohkem "nännide" osas valikut- see oli positiivne. Kindlasti ei jäänud ka märkamata SÜG'i õpetajad, kes oskasid tunni huvitavaks teha. Muljed on head ja andis suure kogemuse võrra juurde see 3 päeva. Kool on muidu nagu kool ikka, kus õpitakse, ega meil KG's midagi erinevat väga pole selles osas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar