kolmapäev, 27. märts 2013

Liisa 1.päev

Hommikul ärgates oli juba kerge ärevus sees nagu ikka, kui ei ole ees ootamas tavapärast koolipäeva. Panin end viksilt ja viisakalt riide ning asusin kooliteele, mida mööda olin üheksa aastat iga päev käinud.
Esimeseks tunniks oli saksa keel, mis mind algul hirmutas, sest ma ei ole seda keelt varem õppinud. Ilmselgelt muretsesin ma ilmaasjata, sest klassi jõudes olid kõik sõbralikud ja arvestasid minuga. Teised tegid tunnikontrolli ja mina püüdsin seda sama õpiku abiga. Sain vist isegi hakkama.
Järgmised tunnid: eesti keel, matemaatika, füüsika ja TTA olid samuti edukad. Viimased kaks tundi, inglise keel ja vene keel meeldisid mulle kõige rohkem. Tunnid olid huvitavad ja õpetajad meeldisid (mitte et teiste ainete õpetajad poleks meeldinud).
Ühtegi probleemi mul esimesel päeval polnud - kool, õpetajad ja õpilased on tuttavad. Nii hea oli jälle oma vanu klassikaaslasi näha, kellega üheksa pikka aastat koos sai oldud ja keda nüüd enam nii tihti ei näe.
Minu "uus" klass SÜG-is on väga kokkuhoidev. Sellises õhkkonnas on hea viibida. Nagu üks suur pere.
Ootan huviga 2. päeva!
Liisa End

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar