neljapäev, 2. aprill 2015

Agathe 1.päev KG-s

Minu esimene päev KG-s möödus väga hästi. 
Mind võeti hästi vastu ja sain kõigiga läbi. Hommikul aitas kapi üles leida
sõbranna ning ta juhatas mind ka esimesse tundi. Käisin kogu aeg
klassikaaslaste järgi, sest KG on nii keeruline, et ma poleks üksi
midagi üles leidnud. Kuid mulle just meeldibki, kui on
keeruline. Tunnid läksid kuidagi kiiresti.
Tunnis oli enamasti kord majas. Mõne aine õpetajat SÜG-i õpetajatega
võrreldes, valiksin SÜG-i oma(võib-olla lihtsalt harjunud SÜG-i
õpetajatega), kuid enamus õpetajad olid väga-väga toredad.
Söögivahetund läks väga kiiresti, kuna järjekorras pidi kaua seisma. 
Toit oli hea. Minu meelest oli imelik, et koolikellasid polnud või siis ma lihtsalt 
ei kuulnud neid. Ootan juba järgmisi päevi ja tahaks isegi, et vahetus kauem kestaks. 
Agathe Kriska, SÜG 8a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar