reede, 3. aprill 2015

Aleksandra 3.päev KG-s

  Täna oli natuke kurb päev, sest viimased tunnid KGs selleks korraks ja
selle toreda klassiga peab lahku minema, aga nagu öeldakse tore on ära
käia, aga veel toredam tagasi olla.
  Mulle meeldis, et meil oli päeval ühine kokkusaamine ja arutasime kolme
kolme päeva tegemisi. Mina sain ka öelda, kõik mida tundsin, et peaksin
ütlema - kiitmised, kiitmised ja aitähid.
  Mu lemmik tund kokkuvõtteks oli tänane kehaline kasvatus. See toimus
peeglisaalis ja tegime aeroobikat ja jõuharjutusi.Pärast seda tundi
rääkisin veel õpetajaga ja arutasin, et nii vahvat kehalist poleks
oodanudki.
  Mis ma veel öelda tahan? Ave Jõgi, ma lähen nüüd koju ja teen ühe uhke
pasha! Aitäh retsepti eest! :D

Parimate soovidega
Aleksandra Männik, SÜG 8b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar