kolmapäev, 1. aprill 2015

Anni 1.päev KGs

Tere!
Siin siis kokkuvõte minu päevast.
Päev algas 06:45 endise ja tänasest alates siis vahetusklassiõe äratuskellaga, mis äratas mu kohe üles. Olen tegelikult harjunud omas kodus umbes sama vara ärkama, nii et sellega polnud probleemi.
Kooli hakkasime jalutama tund aega hiljem, 7:45. Ma polnud väga ärevil, kuidagi teadsin, et pole vaja muretseda.
Esimene tund oli inglise keel. Treppidest sinna kõmpida oli päris väsitav, aga tappev ka mitte. Inglise keele õpetaja oli hästi tore. Teised tegid kontrolltööd, mina proovisin samuti teha, aga ega ikka väga ei osanud. Teises tunnis, ajaloos, hindasime arutlevaid kirjandeid hindamisjuhendi järgi. Üle jõu see töö ei käinud. Kolmas tund, matemaatika (kõige tugevamate matemaatika) oli kerge, õpetaja seletas kõike väga hästi. Neljas, vene keel, oli hästi pingevaba õhkkonnaga ja tunnis oli väga mõnus olla. Viiendasse tundi läksime kohe pärast neljandat, st alustasime tunniga 15 minutit varem, et siis 15 minutit varem ära saada. See oli saksa keel ja sealt "visati" mina ja mu vahetuskaaslane välja, sest me pole varem saksa keelt õppinud.
Siis sai sööma mindud. Söök oli lihtsalt võrratu. Valisin endale kartuli-hakklihavormi ja juurde sai jogurtijoogi. Mõlemad oli väga-väga head ja ma sain kõhu täis.
Kuues tund oli psühholoogia. Õpetaja oli hästi tore ja tund niisamuti. Mulle meeldib, kui õpetajad suudavad jääda rahulikuks, samal ajal, kui terve klass lihtsalt temast üle räägib, ja psühholoogia õpetaja oli üks neist. See tund oli väga meeldiv. Seitsmes tund, geograafia, möödus sama rahulikult nagu kõik eelmisedki. Rääkisime hüdrosfäärist ja vaatasime klippi Aarali mere kuivamisest. Tõsine teema.
Mis siis kokkuvõtteks? Kõik on siin hästi vastutulelikud ja võtsid mind peaaegu esimesest hetkest saadik nagu oma inimest. Veel on siin huvitav see, et ajataju peaaegu kaob. Kellad ei helise, õpilased lahkuvad õpetaja antud loal, tund algab siis, kui õpetaja seda alustab ja vahetunnid kestavad kauem. See on tegelikult ääretult mõnus. Tundides on samuti väga mõnus õhkkond ja tundidesse hilinemine ei ole mingi probleem- ei õpetaja ega õpilase jaoks. Ainus veider hetk oli saksa keele klassis, kust meid ära saadeti. Kui üldse rääkida miinustest, siis neid olen märganud ikka tunduvalt vähem kui plusse. Nimelt on mõned klassid väikesed ja tekitavad sellega veidi rõhuva tunde. Aga see on ka kõik, mida ma seni märganud olen. Ma ei ole veel kordagi tundnud end kõrvalejäetuna. Kõik on siin nii loomulik ja vaba. Nagu juba mainitud, siis söök on ka võrratu. Vahetundides käib alati kõikjal elav vestlus, aga see ei häiri kuidagi. Pigem on see tore. Esimese päeva kohta olen väga-väga rahul!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar