neljapäev, 2. aprill 2015

Aleksandra 1.päev KG-s

Minu päev algas suure suure pabinaga kell 8.05. Esimene tund oli ajalugu
ja seal sain õnneks omale pinginaabri ka, kuid edasi olin enamustes
tundides üksik hunt. Meil pole nüüd kolm päeva tunnikellasid ja see nõuab
harjumist. Teine asi mis kohanemist vajab on kitsad koridorid, kus on ühel
hetkel nii tohutult palju inimesi ja see on väga väga harjumatu. KG
majaplaanile pole ma ka veel pihta saanud. Kõik klassid tunduvad olevat
nagu segamini, kuidas juhtunud on.
  Siis jõudis kätte kaua oodatud söögivahetund. Järjekord oli tohutult
pikk, aga see tasus ootamist, sest toit oli ülimalt maitsev ja see oli veel
kõige põnevam, et sai ise valida, mida süüa võtta.
  Mu klass on esmapilgul väga lahe. Kõik on sõbralikud ja abistavad, mis on
super tore ja vahva ja rõõmustav. Kõik saavad seal omavahel hästi läbi
(vähemalt tundub) ja ma loodan, et ka mina sulandun veidi rohkem sisse,
kuna tunnen veel, et nad tahavad harjuda sellega, et ma nüüd neil mõned
päevad tundides istun.
  Õpetajad - SÜGi tunnid on minu meelest hoopis teistsugusemad. Mitte
halvas mõttes muidugi! Kõige positiivsemalt üllatas mind vene keele
õpetaja, kes pani mind kohe tunnikontrolli/kontrolltööd tegema ja küsis
mind tunnis päris tihti.
  Kokkuvõttes esimene päev oli positiivne ja taas ootangi homset sagimist
juba veidi tuttavamate seinte vahel.

Parimat soovides
Aleksandra Männik, SÜG 8b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar