reede, 3. aprill 2015

Anni 3.päev KGs

Päev algas seekord minu enda äratuskellaga, sest üks vahetusklassiõdedest, kellega ma ühes majas ööbisin, oli eelmisel õhtul koju sõitnud. Oli veider seekord üksi kooli jalutada, sest ka teine vahetusklassiõde ei pidanud esimesse tundi minema. Aga ma jõudsin kenasti õige klassini õigesse tundi.
Esimene tund oli inglise keel. Vaatasime üle eelmisel tunnil tehtud kontrolltöö ja siis püüdsime koos vastata Suure Reede ja lihavõtetega seotud küsimustele. Ei tulnud väga hästi välja. Teine tund oli kehaline. Soojenduseks tegime "Plats puhtaks" mängu, harjutasime paarides võrkpalli ülaltsöötu ja mängisime korvpalli. Orissaares on riietusruumi ja duširuumi tingimused paremad, seal käiakse pea alati pärast tundi duši all. Siin midagi sellist polnud.
Kolmandas tunnis, eesti keeles, kuulasime kõigepealt valgustusajastu teemalist ettekannet ja saime siis paari peale ühe valgustusaja filosoofi öeldud/kirjutatud mõtte, mille me lahti pidime seletama. Seda oli päris huvitav teha. Neljas tund oli matemaatika, algul lahendasime koos ühe ülesande, siis hakkasime vektorite teemat vaatama.
Siis sai sööma mindud. Järjekord oli korralik, seal sai ikka üle viie minuti kindlasti oodata. Aga õnneks oli viies tund vaba, nii et saime rahulikult süüa. Taaskord- väga maitsev ja kõhtu täitev toit.
Kuues oli muusika. Ootasin seda tundi juba esmaspäevast saadik, sest muusika on mulle üsna lähedane. Peaaegu sama lähedane kui eesti keel/kirjandus. See tund küll nii ootustele ei vastanud, aga tunni lõpus youtube'st eestikeelseid laule laulda oli ikka väga-väga lahe. See on miski, mida ma kindlasti ka Orissaarde tahaksin.
Pean tunnistama, et täna olin juba üsna väsinud ja seetõttu oli mul hea meel, et homme kooli pole. Jah, naljakas, et uus keskkond võib paari päevaga nii ära väsitada. Aga ma olen igati tänulik, et sain vahetuse omal nahal järgi proovida ja kindlalt öelda, et igaüks võiks seda sama teha. Oli mõnus tunnetada klassisisest õhkkonda ja seda oma õige klassiga võrrelda ning avastada, kui erinev see on. KG's on palju energilisust ja see hakkab külge; võimalik, et ka see on mind mingil määral ära väsitanud. Aga ma ei kurda- ma olen väsinud, aga ei kahetse ühtegi hetke sellest vahetusest. Oli tõeliselt toredaid hetki, mida ma jään kindlasti taga igatsema.
Tänan väga inimesi, kes vahetuse võimaldasid; tänan õpetajaid, kes olid nii vastutulelikud ja sõbralikud; tänan vahetusklassikaaslasi, kellega said need päevad koos veedetud; tänan oma endisi klassikaaslasi ja vahetusklassikaaslasi, kes mind enda majja ööbima võtsid ja mul on hea meel, et sain selle järgi proovida. Aitäh!
Ann Kärner,
OG 10. klass

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar