reede, 3. aprill 2015

Agathe 3.päev KG-s

Minu viimane päev möödus toredalt, kuid samas oli kuidagi kurb, et
viimane päev, sest klass oli väga tore ja üldse kooli oli väga hea. See
päev läks ka kiirelt. Oleks võinud venida. Meil oli kehaline ja seal
tegime korvpalli harjutusi, mille sarnaseid me juba enda koolis olime
ära teinud. Võimlas tõmmati kardin vms vahele ja teisel pool olid
poisid. Nii väike ala tekkis kohe. See oli halb. Tänane toit
oli nii hea. KG toidud on üldse täiega head ja ma ootasin igapäev
söögivahetundi. See on kuidagi teismoodi, kui SÜGis,
lõbusam. Ja nende kõigi kolme päeva kokkuvõtteks ütleks
mina, et KG on väga vahva kool ja ma tahaks isegi sinna tagasi minna,
kuid ma ei tea, kas see oleks siis ka nii lahe, kui ma seal päriselt
käiks. Aga ma usun, et oleks ikka.Uues kohas on ju alati
põnev. See kogemus oli väga hea ja ma läheks järgmine aasta ka KGsse
vahetusse, kui võimalus jälle tuleb. Ma juba harjusin
ära selle kõigega. Oma uue klassiga ja uue süsteemiga. Ma hakkasin isegi
aru saama, kus mingi klass asub. Ma nautisin TÄIEGA seda
aega KGs ja see oli väga tore!!

Agathe Kriska, SÜG 8a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar