neljapäev, 2. aprill 2015

Markuse 1.päev KG-s

Mina olen üks õnnelik, kellel õnnestus osaleda õpilasvahetuses. Täna oli minu esimene päev Kuressaare Gümnaasiumi 9C klassis. Minu ajutiseks klassijuhatajaks on Katrin Liiva.
Olen kuulnud, et KG-s on palju koolikiusamist ja seda, et uutesse õpilastesse suhtutakse üleolevalt. Täna sain teada, et see ei vasta tõele. Hommikul kui otsisin enda riidekappi, siis astus üks tore tütarlaps mulle ligi ja juhatas mind õigesse kohta ilma, et oleksin isegi abi palunud. Ilmselt sai ta aru, et olen uus ning ei orienteeru veel hästi uues koolimajas. Tundides nägin, et üksteist aidatakse, õpetatakse ja igale oma väitele või vastusele toodi ka põhjendusi - loomulikult selleks, et kõik asjast aru saaks. Sealsed õpetajad on väga sõbralikud mitte ainult võõrastega vaid kõigiga isegi siis, kui mõni õpilane talle tegelikult pinda käib. Juba esimesel päeval nägin seda, et need väga sõbralikud ja rõõmsad õpetajad võivad ka kurja häält teha ning karistada neid kes tunnis sõna ei kuula.
Mingitel põhjustel jäi täna inglise keele tund ära ning selle asemel tuli üks mees rääkima KG gümnaasiumist ja selle arengust. Tuli välja, et kool areneb sõna otseses mõttes koos tehnikaga. Näiteks järgmisel aastal hakatakse kontrolltöid väikestesse arvutitesse tegema.
Minu esmamulje KG-st on väga hea. Mind võeti väga hästi vastu ja mulle tundub, et selles koolis tehakse suuri pingutusi selleks, et lastele meeldiks koolis käia.

Markus Koit, SÜG 9a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar