reede, 3. aprill 2015

Anni 2.päev KGs

Tere!
Siin siis minu kokkuvõte teisest vahetuse päevast.
Päev algas samamoodi kui eile, ainult et raskem oli ärgata. Oleksin niiväga tahtnud edasi magada, aga ei saanud. Panin end riidesse, tegin end korda ja sõin. Siis oli minek kooli poole.
Esimene tund, geograafia, möödus üpriski uniselt, aga ma sain ka ajurakke liigutada. Teised tegid kontrolltööd, mina üritasin seda sama teha. Kasutasin õpikut, kuid tunni lõpuks valmis ei jõudnud. Palju tuttavat materjali mäletasin end olevat õppinud põhikoolis, kuid ei leidnud kahjuks seda ajust üles. Teises tunnis, ajaloos, koostasime uueaja ajatelge ja mind pandi samasse gruppi enda vanade klassikaaslastega. Füüsikas tegime ülesannet, mille põhimõttest ma sain üsna hästi aru, kuid see tund oli selline, kus terve klass oli kas vait või jutustas õpetajast üle. Kohati jäi teema, mida õpetaja püüdis selgitada, pisut segaseks. Neljas tund oli teadustöö alused. Oli tore õpetaja ja tore tund. Võrreldes Orissaare uurimustöö aluste tunniga, mis kujutab endast põhimõttelt täpselt sama, meeldis mulle seal rohkem. Siis käisime söömas. Jällegi väga maitsev söök. Pärast seda tuli tugevate matemaatika ja taaskord võin öelda, et sain teemast hästi aru, õpetaja selgitas väga hästi ja see tund meeldis mulle. Kuues tund oli keemia. Õpetaja oli väga tore, tegime liiaga ülesandeid ja kuigi ma pole neid ammu teinud, osalesin ma tunnis aktiivselt kaasa ja sain tunnikontrolli ülesannetega hakkama. Seitsmendas, eesti keeles, kohtusin ma vist lahedaima eesti keele õpetajaga üldse. Juba siis, kui ma teda nägin, tajusin tema energilisust ja positiivsust. Peale selle, tema oli ainus õpetaja, kes alustas tundi püsti tõusmisega. See tegi ka tunni veidi ametlikumaks. Selles tunnis esitasime gruppidena üksteise kirju ja nalja sai palju.
Kokkuvõttes võib öelda, et taaskord oli tore. Sain klassiga veidi lähemaks, õpetajatega lähemaks. Üldse on õpetajad hästi toredad, tulevad juurde, küsivad muljeid. Üks asi, mida ma eelmine kord ei maininud, on, et siin on hästi mõnus kappide süsteem ehk ei ole vaja kaasa tassida asju, milles pole midagi õppida. Orissaares on ka see mingil määral olemas, aga mitte gümnaasiumiõpilaste jaoks. Ootan huviga järgmist päeva!
Ann Kärner,
OG 10. klass

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar