reede, 3. aprill 2015

Karmela 3.päev KG-s

Ja oligi käes minu viimane päev KG-s. Nüüdseks olen ära
harjunud juba varajaste tõusmiste ja pikema kooliteega, samuti oskasin juba
ise koolis orienteeruda ning kõik tundus lihtne ja loogiline. Toit oli
täna väga hea, valisin singi-juustutasku, samuti proovisin ka magustoidu
ära, mis oli ka väga maitsev. Päev möödus kahjuks kiirelt.
Meeldejäävamateks tundideks oli kehaline, kus mängisime palli ja
eesti keel, kus kuulasime esitlust ning tegime grupitööd. Kõige
viimaseks tunniks oli muusika, kus tunni lõpus laulsime Tanel Padar & The
Sun- Võta aega ja Karl-Erik Taukar- Kell kuus. Mulle väga meeldis, et
lood olid valitud sellised, mida kõik teavad ja said kaasa laulda. Viimase
loo ajal jõudis mulle kohale, et need ongi ju minu viimased minutid KG-s ja
ma ei pruugi enam kunagi siia tundidesse sattuda, nende toredate inimeste ja
õpetajate sekka, see muutis meeleolu veidi kurvemaks. õpilasvahetus
oleks võinud kauem kesta, sest need kolm päeva möödusid ikka
väga kiirelt. Kuid siiski lahkun KG-st heade mälestuste ja emotsioonidega!
:)

Karmela Kaasik, SÜG 10c

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar