neljapäev, 2. aprill 2015

Aleksandra 2.päev KG-s

Täna hakkasid mul tunnid üheksast, aga koolis olin juba veidi enne
kaheksat. Istusime alguses sõbrannaga talveaeaias ja siis kolisime ümber
sööklasse.
  Esimene tund oli taaskord ajalugu. Kõikides tundides oskasin ülesandeid
lahendada ja see oli väga tore. Eile vene keeles tehtud tunnikontrollid
saime kätte ja ma sain viie! Selle üle olin kõige õnnelikum. :D Ja õpetajad
on endiselt tõeliselt toredad.
  KGs on kõige kõige paremad toidud! Nautisin seda söögivahetundi nii väga,
et viimasel hetkel hakkasin tundi liikuma ja esimest korda hilinesin, kuna
ma ei leidnud õiget klassi üles. Otsisin umbes viis minutit ja siis
tormasin suurte vabandustega klassi. Õpetaja oli õnneks mõistev ja polnud
hullu.
  Tänase päeva lõpuks võin küll öelda, et KG on väga lahe kool! :D

Aleksandra Männik, SÜG 8b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar