teisipäev, 1. aprill 2014

Anna 1. päev SÜG-s

Täna oli esimene päev Saaremaa Ühisgümnaasiumis vahetusõpilasena 8B klassis. Eelmisel päeval oli juba teistsugune tunne - teine kool ja teised inimesed.
Hommikuks olin leppinud sõbraga (kes käib samas klassis), et saame kooli ees kokku. Oodates tuli minu KG klassiõde Kettli, ootasime koos garderoobis ning vahepeal käis ta õpikuid toomas, mille olid jätnud noormehed, kellega kooli vahetasime. Kui oodatu Anneli jõudis siis kiirustasime esimesse tundi, milleks oli füüsika. Alguses ei osanud kuhugi istuda, imelik oli ning osad sosistasid midagi. Õpilased võtsid õpetaja laualt kommi, mille õpetaja oli pannud. Me ei võtnud, aga pärast teised klassikaaslased ütlesid, et õpetaja oli need pannud, kuna me tulime ja oleme uued. 
 Teises - eesti keele tunnis, oli õpetaja tore ja tegi natuke nalja ka. Teised tegid töövihikust, mida meie koolis pole, harjutusi. Õpetaja vestis minu ja Kettliga paar sõna peale tundi.
 Kuna mina õpin Kuressaare Gümnaasiumis saksa keelt, aga süg'is õpitakse vene keelt. Läksin ikkagi tundi. Õpetajal oli sünnipäev ja klass laulis vene keeles sünnipäeva laulu. Mina, kes oskan ainult "spasiiba" ja "pasaalusta'' vaatasin lihtsalt imelikult.  Õpetaja jagas kommi ning korjas õnnitlusi. Kui ta oli jõudnud minu juurde siis õpetas kuidas öelda ''palju õnne sünnipäevaks" vene keeles, mis muidugi kohe ära unus.
 Ajaloos tegid teised kontrolltööd, mida ma polnud õppinud ja ei teadnud, et see tuleb. Õpetaja tõi ajaloo teemalisi lehti laua juurde, mida saaks lugeda.
 Tuli söögivahetund, mida ootasin üpris väga, kuna olin näljane. Anneli näitas kuidas, mida käib. Mulle endale meeldib see, et Süg-s saab ise tõsta palju kõht ihkab ja see, et on puhveti koht eraldi söögist. Meeldib ka väga, et seal on koolikell.
 Viiendas tunnis keemias tegime katseid gruppides. See oli päris põnev ja seal sai rohkem rääkida. Katses muutsid vedelad ained värvi.
 Viimases, matemaatika tunnis said klassikaaslased õhinal kontrolltöid kätte, mille teemat me KG-s võtsime nädal tagasi. Tunnis õppisime ringi ja ringjoonega seotuid asju. Õpetaja küsis pärast kes mul KG-s matemaatika õpetaja on ja ta kiitis teda.
 Pärast tundi läksime praeguse klassikaaslasega garderoobi, et suunduda kodu poole.
Päev oli üpris tore ning õpetajad väga sõbralikud ja toredad. Peale igat tundi mõtlesin, et mida sain sellest tunnist juurde. Peaks ka enda koolis nii tegema ja usun, et teengi.
 
Anna Karakjan KG 8a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar