teisipäev, 8. aprill 2014

Kati 3 päeva KGs


3 päeva möödusid väga kiiresti! Nende päevade jooksul sain tuttavaks suure koolimajaga, mis oli alguses harjumatu. Väga harjumatu oli ka see, et vahetunni- ja tunnikell puudus. Kõik õpetajad, kes mulle tundi andsid, jätsid väga hea mulje ning oli väga hea õppida. Sain kaasa teha ka ajaloo ja keemia kontrolltöö. Osades ainetes nagu eesti keel ja matemaatika, oldi teemadega eespool ning sain ka uusi teadmisi juurde. Kõige enam meeldis mulle selle õpilasvahetuse ajal minu klass, 8.B. Alguses ei teadnud väga kedagi sealt klassist, kuid juba esimese päeva lõpuks olin paljudega tuttavaks saanud. Neljapäeval peale tunde oli raske koolist ära minna, sest jõudsin juba vaikselt kõigega harjuda ning mu 'uus' klass oli juba nii tähtsaks ja kalliks mulle saanud. Õpilasvahetusest jäävad mulle ainult head mälestused ja emotsioonid. :)

Kati Nau
Kuressaare Vanalinna Kool
8.a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar