neljapäev, 3. aprill 2014

III päev KGs

Ja juba ongi kolmas ja viimane päev ning minu aeg KG vahetusõpilasena läbi. Püüan need päevad siis kuidagi kokku võtta. Koolimaja suhtes võin öelda, et võrreldes senisega saan ma nüüd aru, kus enamus klasse on ja kus on muud eluliselt vajalikud kohad, söökla, raamatukogu jne. Pinks jäigi kahjuks mängimata, sellest on veidi kahju, aga ehk mõni teine kord. Söök on KG-s hea, portsjonid väiksed. Silma-kõrva häirisid kõige enam koolikella ja -vormi puudumine. Olles SÜG-ist tulles koolikellaga täiesti harjunud, oli päris mitu korda, kus minu jaoks aru saamata oli tund alanud. Koolivormi puudumine häiris silma justnimelt selle pärast, et päris suur osa õpilastest kandsid lihtsalt dresse. Ma ei arva, et koolivorm peaks kõigil olema ühesugune ja kõik õpilased peaksid olema justkui ühe vitsaga löödud, aga koolis võiks käia ikka veidi viisakamalt, kui mingite koduste tuduriietega. Oma KG klassi ja üldse koolirahvaga jäin väga rahule, ühtegi lahkheli ei olnud ja kõik sujus. Tundide ülesehitus oli võrreldes SÜG-i tundidega küllaltki sarnane, kuid õpetajad tundusid millegi pärast üldiselt olevat pisut rõõmsamad ja ei olnud nii tujukad. Kuigi nende kolme päeva põhjal jäi mul KG-st hoopis teine ja parem mulje, jään ma hetkel siiski kindlaks, et minu jaoks on parim ning ainuõige valik Saaremaa Ühisgümnaasium.

Johannes Rooso (SÜG 10.kl)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar