teisipäev, 1. aprill 2014

Kerli Adamsoni esimene päev Vanalinna Koolis

Minu päev algas tavaliselt varasema ärkamisega kuna teekond koolini oli pikem kui iga päev. Bussijaamas kohtasin veel oma klassiõde, kes soovis mulle edu. Esimene tund oli saksa keel ja mõnigi poiss astus klassi ehmatava näoga nagu oleks tegu aprillinaljaga. Õpetaja hirmutas kõiki kontrolltööga aga tegelikult oli see mulle mõeldud uute klassikaaslaste tutvustamine. Kehaline toimus spordihoones aeroobika saalis, kus olin ma esmakordselt. Bioloogias oli kontrolltöö, milles ma ka kaasa tegin. Kui olin töö õpetajale andnud küsis ta minult töö raskuse kohta ja kui olin vastanud, et töö oli ääretult lihtne, siis mainis ta,  et järgmine kontrolltöö tuleb raskem. Väga harjumatu oli koolikell, mis meie koolis puudub ja pärast seitsmendat tundi oli nii vaikne koolis. Kui päev algas ilusa päiksega siis koolist lahkudes sadas valget laia lund.

Kerli KG 9a

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar