kolmapäev, 2. aprill 2014

Johannes Rooso esimene päev KGs

Esimene koolipäev vahetusõpilasena KG 10A klassis selja taga. Kõige rohkem hämmastas mind täna see, et ma sain esimese paaritunniga aru, mis loogikaga on kooli garderoobid, klassid jne paigutatud. Teisel päeval leiaksin ilmselt juba kõik vajalikud kohad ise üles. Ka hommikul kapi ülesleidmine läks oodatust kiiremini, kuigi selle käigus sai avastatud veidi KG nurgataguseid.

Päev algas eesti keelega. Mulle meeldis selle tunni juures see, et juba päeva alguses suutis hommikuvõimlemine ja naeratav õpetaja endalgi hea tuju tekitada. Veel jäin ehk õpetajale silma avara silmaringiga, kui oskasin öelda, kuidas on võru murdes tolmuimeja. Kunstiajaloo tund sarnanes märgatavalt meie kooli omaga, ainult et Anne Mets rääkis pisut objektiivsemalt ja ei lisanud asjale nii palju omapoolset vürtsi. Matemaatika tund oli huvitav, sest võtsime üht vana osa. Mul oli aga matemaatilisel mõtlemisel sel hetkel selline blokk ees, et ka tavalist lihtsustamist ei suutnud ära teha. Samas on see teada värk, et õpetaja viive Käirole meeldib vahetusõpilasi heatahtlikult või siis mitte nii heatahtlikult kiusata. Aga see ei olnud midagi hullu, mulle tegi tema tögamine isegi veidi nalja. Füüsika jäi seekord kahjuks ära ning pärast seda oli tund nimega teadustöö alused või lühidalt TTA. Seal said uurimistööd vms koostavad õpilased abi oma töö koostamisel ja ka mina sain mõne näpunäite võrra targemaks. Muusika tunnis täideti töövihikut, mida ma näinudki polnud ja räägiti tulevast kontrolltööst. Tunni lõpus sai koos laulda Dagö-Muusikut. Inglise keele tunnis saime kaasvahetuja Martiniga ootamatult huvitava ülesande rääkida inglise keeles Luksemburgist pärit kooliinimestega ning tutvustada põgusalt KG sportimisvõimalusi, ise neid kõiki teadmata. Vähemalt enda arust saime sellega täitsa okeilt hakkama.

Johannes Rooso (SÜG 10c)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar