teisipäev, 1. aprill 2014

Kristina 1. päev SÜG-i 10b klassis

Hommik hakkas toredasti- tulin kooli koos eesti keele ja kirjanduse õpetaja, Rita Ilvesega, kellega mul juhuslikult olid ka kaks esimest tundi. Tema tunnis on kord majas, st õpilased ei räägi, ei istu niisama, rääkimata telefoni nokkimisest. Kord on majas! Õpetaja on üsna range ja õpilased on tema nõudmistest teadlikud. Väga huvitav oli pealt kuulata lugemisanalüüsi. Kui meil on pigem lugemisanalüüsid kirjalikud, siis neil on suulised ja õpetaja ei küsi kedagi, vaid igaüks peab ise vastutama selle eest, et ta midagi öelda saaks ja ka hinde kätte saaks. Ning samuti peab olema rääkides alati korrektne!
Ajaloos oli väga muhe õpetaja- Urmas Kiil. Väga hea vaheldus oli enda õpetajale ja teda oli väga huvitav kuulata! Kuid ära hirmutas see, et kontrolltöös, mis nüüd lähitulevikus tuleb, seal nõuab ta keskaegsete Eesti linnade nimetusi ka saksa keeles.
Matemaatika tund oli lihtne, sest olen seda teemat juba KGs läbi võtnud ja tunni kord oli meie matemaatika tunnist täiesti erinev! :D Ning õpetaja teeb enamuse tunnist ise kõik ka tahvlile kaasa, mida meil esineb harva.
Inglise keele õpetaja küsis tunnis, miks ma soovisin selles programmis osaleda. Vastus on lihtne: tahan teada, kas tegin gümnaasiumi valiku osas õige otsuse ning ta lubas minu käest neljapäeval küsida, kas siis tegin ka ning ühe korra poisse keelates ütles, et nad peavad mulle selgeks tegema, et ma tegin vale otsuse. :D
Programmeerimise tund oli ettevabandades väga mõttetu! Võibolla sellepärast, et mulle ei antud midagi teha ja ma veetsin terve tunni Facebookis istudes ja ajalehti lugedes.
Keemia tunnis ei saanud ma mitte midagi aru! Ma usun, et õpetaja on väga hea aga kuna see teema on neile tuttav ja mulle absoluutselt mitte, siis oli mul väga raske kohaneda.
Viimane tund oli füüsika ja jällegi absoluutselt teistmoodi kui meil. Õpetaja kirjuta tahvlile uue teema ja sellega kaasnevate mõistete definitsioonid, valemid koos tähiste lahtiseletuse ja ühikutega, tehti koos katseid ja vaadati õppefilmi. Õpetajal on vahel kombeks ka õpilasi kostitada kommidega ja täna oli üks nendest toredatest päevadest, kus sai M&M's komme peoga võtta nii tunni alguses kui lõpus. Ja koolipäeva lõpetas füüsika klassis toolide üles tõstmine muheda laulu saatel (ei mäleta nime praegu :s).
Klass on väga muhe! Toredad inimesed koos, väga abivalmid ja õnneks on mul ka palju tuttavaid, kellele toetuda. 
Esimese päevaga olen igatahes väga rahul!
 
Kristina Liiv KG 10b

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar