neljapäev, 3. aprill 2014

Kristina 2. päeva SÜG-i 10b klassis

Teise päeva lõpuks olen täiesti veendunud, et tegin gümnaasiumi valiku osas enda jaoks kõige õigema otsuse! Koolil üldiselt ei ole midagi viga, aga mind häirib kohati see liigne distsiplineeritus.
Aga nüüd päevast: esimene tund oli vene keel, kus suutsin juba enne tunni algust veidi pange panna... Aga vaatamata sellele äpardusele ei arvanud õpetaja, et ma eriti loll olen ja kaasas mind ka tunnitöösse. Vaatasin väikest multikat ja peale seda küsis õpetaja selle põhjal küsimusi.
Teine tund oli kunstiajalugu ja see oli üpris sarnane meie tunnile KGs kuigi seal pandi suuremat rõhku ka piltide vaatamisele. Silma paistsid seinte peal õpilaste loovtööd. Need olid tõeliselt huvitavad ja ilusad!
Kolmas tund oli matemaatika, kus vaadati üle kodusetöö osas tekkinud küsimused ja sellele järgnes tunnikas... Ma ei taha teada kuidas see mul läks! :D
Neljas tund oli programmeerimine.
Sellele järgnes eesti keele tund. Seal jagas õpetaja kätte eile tehtud kontrolltööd ja rääkis üldistest vigadest ning siis tuli minu kord rääkida. Nimelt anti mulle kaks tsitaati ning mõlemad siduma ühe enda loetud raamatuga.
Siis tuli valiktund "Liikumine vabas õhus", kus sain õpetaja Metsmaa käest pragada, et mul pole riideid :s Aga ta andis ülesande arvutada välja minu tervislik seisund, mõõta pulssi ja jalutada.
Siis tuli bioloogia tund. Kuna praegu mul KGs bioloogia tundi tunniplaanis pole, oli mul väga huvitav olla lihtsalt kõrvalt kuulaja. Õpetaja oli vabam kui siiani teised õpetajad, aga võibolla oli see liiga vaba. Lisaks arvas too õpetaja, et KGst tulevad südametud puude maha saagijad kuna meil on liiga vähe loodusainet.
Viimane tund oli geograafia, mida andis meile klassijuhataja. Alguses räägiti paar minutit klassijuhataja teemasid, siis õnnitleti tänast sünnipäevalast- Laurit. Veelkord palju õnne sulle! :) Ja siis andis õpetaja mullegi Rafaello kommikarbi kuna me ei kohtu enam :)
Ja siis saigi koolipäev läbi :) Aga viimasele päevale lähen siiski ootusärevusega vastu, sest tulemas on muusika tund!


Kristina Liiv 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar