kolmapäev, 2. aprill 2014

Joosepi I päev KGs



Kuna Kerdo Jakunin isiklikult lubas mu postitusi selles blogis lugeda, kui kirjutan päeva kokkuvõtte luulevormis, siis lasen tal seda teha :)))

Päeva algus tundus vaikne,
sest tegevus mul olnud paikne.
Maganud ma olin kaua -
kell ei helisenud laual!

Oh sa säde, oh sa sunnik,
vabandusi terve hunnik
välja möeldud sai mul kohe,
et ei paistaks tahe lohe.

Önneks jöudsin öigel ajal,
tänada mul Karli vaja,
kes mind kooli juurde viis,
minuteid jäi üle viis.

Bioloogia tunnis selgeks sai mul
teema, millest polnud aimu.
Geenipaarid kokku sätit' -
mehed Eestist, naised Lätist.

Tähtipidi vene keeles,
veerin lauseid, mis veel meeles,
osavalt ma juttu tegin,
endast pajatasin enim.

Ajaloos ei märkand Vöö,
et esiritta üleöö
vövvuvööras nägu ilmund,
mis on julge, mitte hirmund.

Mates tahvli ees ma aplalt,
hoogsalt, himukalt ja vapralt
tuletisi murdsin murdu,
vastuseks ei jätnud murdu.

Oligi siis aeg mul minna
kodu poole puhkama.
Homme kindlalt sammud sinna
sean, ei pea ma ohkama.

Joosep, 01.04.14 (SÜG 11.kl)

1 kommentaar: