teisipäev, 1. aprill 2014

Kai-Riini esimene päev KG-s

Minu jaoks oli kool algusest lõpuni väga teistsugune ja harjumatu. Kohe hommikul kooli sisenedes oli kõik nii võõras, kuna ma pole ise just eriti tihti KGd külastanud. Mulle väga meeldib, et seal on igal õpilasel oma kapp, kus hoida riideid ja õpikuid. Natuke harjumatu minu jaoks oli siiski treppidest kõndimine, sest neid treppe oli seal väga väga palju ja korra suutsin ka ära kaduda. Koolis paar tundi olnud, panin tähele, et koolis ei olnud tunnikella ja seal kehtis paremini lause "Õpetaja lõpetab tunni". Tunnid ei olnudki väga erinevad sellest millega olen harjunud, kui välja arvata paaris aines mõne teema õppimise järjekorra erinevust. Õpetajad on mõistlikud ja see klass kuhu mina sattusin on väga tore. Ja veel mulle meeldis söökla ja seal pakutav toit. Väga tore on, et õpilased saavad valida endale ise mis süüa tahavad ja kui on vaja süüa osta, siis pole hinnad sugugi mitte kallid. Esmamulje sellest koolist on väga hea ja loodan, et ülejäänud 2 päeva seal on veelgi huvitavamad!

Kai-Riin Eimre
Vanalinna koolist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar