Päev algas matemaatika tunniga. Saime kätte eelmisel tunnil tehtud
tunnikontrollid. Mul ei läinud väga hästi kuna enda matemaatika tunnis
pole me teinud teoreemi tõestamist seega see osa tööst läks halvasti.
Järgmine tund oli muusika. Kuna õpetaja Maril oli sünnipäev, siis
tunni alguses laulsime talle ka sünnipäevalaulu :) Tunnis räägiti
Mozarti elust ja kuulati loomingut. Tunnis lõpus vaadati ka vahvat
videot, kus papagoi laulis Öökuninganna aariat.
Kolmas tund oli keemia. Seal kontrollisime kodust tööd ning õpetaja tegi ka ühe katse.
Neljas
tund oli inglise keel, mis algas õpetaja südamliku pöördumisega minu
poole seoses kahe kooli erinevustega. Jätkasime teksti analüüsimise ja
võõraste sõnade seletamisega.
Lõpetuseks ma tahan öelda, et mul oli väga tore klass nendel kolmel päeval! Kindlasti jään teid igatsema! :)
Ma
olen väga meelitatud, et paljud õpetajad ning ka õpilased üritasid mind
uuest õppeaastast SÜG-i ridadesse meelitada, aga ma siiski lõpetan oma
gümnaasiumi KGs.
Põhjuseid on palju. Ma ei ütle, et SÜG on halb kool, see lihtsalt
pole minule. Ma usun, et ma ei suudaks käia SÜG-is, kus igast nurgast
võib tulla midagi negatiivset KG kohta või vale vastuse korral saan
riielda nagu oleks midagi hinnalist ära lõhkunud. Mul on väga suur
respekt kõigi vastu, kes õpivad SÜGis, aga sama suur ka nende vastu,
kes KGs. Koolid on täpselt samasuguse õppekavaga ning 12. klassi lõpus
on täpselt samad eksamid kõigile seega ei tasu öelda, et üks või teine
kool on halb!
Üldmulje kõikidest õpetajatest jäi hea ja kooli õhkkond on
meeldiv. Veidi harjumatu oli see, et õpilaste kotte (portfelle,
kohvreid ning käekotte) oli näha igal pool mööda koolimaja laiali-
sööma minnes visati kott suvalisse kohta koridori ning jäeti sinna kuni
tagasi tullakse. Sellist asja meil KG-s küll näha pole. :)
Aga ma olen väga õnnelik, et ma võtsin sellest vahetusest taaskord
osa. See aitas peletada mu kahtlused gümnaasiumi valiku osas. Oma
klassile ja klassijuhatajale saadan aga väga suured ja tugevad kallid!
:)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar