neljapäev, 3. aprill 2014

Margaret Naaberi 1. päev KVK-s

Esimene päev Kuressaare Vanalinna koolis.
Ma polnud varem kunagi seal koolis seeski käinud ja kõik oli minu jaoks võõras. Sisse astudes võttis mind soojalt vastu vanem naisterahvas, kes istus seal laua taga ja juhatas mind enda klassi riidenagide juurde. Seal sees tundus kõik omamoodi. Garderoob on kõigil ühine. Üks vägagi märgatav erinevus KG ja KVK vahel on see, et KVK's on koolikell. Koolikell heliseb paar minutit enne tunni algust et õpilased jõuaksid klassi minna ja tund lõppeb täpselt siis, kui koridoris kõlab koolikell.
Esimene tund oli arvutitund, kus õpetati igasuguseid huvitavaid asju slaidishowde tegemise kohta.
Kirjanduse, bioloogia, inglise keele tunnis ma midagi uut ei õppinud, kuna KG's oleme veidi kaugemale jõudnud.
 Siis jõudis kätte ajaloo tund. Olin palju kuulnud, et KVK ajaloo õpetaja pidi olema väga range õpetaja ja tänu sellele oli mul vahetunnis korralik närv sees. Tunni ajal oli aru saada, et nalja see õpetaja eriti ei tee. Ta andis meile mõned küsimused vanaaegsete ehitiste kohta.
 Õnneks sellega ma hätta ei jäänud ja õpetajaga sain see tund suurepäraselt läbi.
Peale ajaloo tundi oli söögivahetund ja lõunaks pakuti suppi ja magustoiduks kohupiima. Positiivne külg KVK juures on see, et saab toitu juurde tõsta, kui kõhtu täis ei saa.
 6.tund oli matemaatika. Neil oli käsil teema, mille meie seekord KGs olime vahele jätnud ja sellepärast ma ei saanud väga aru, mida nad tegid, kuid siiski üritasin kaasa teha ja tunni lõpus õppisime uue teema ka selgeks.
 Esimese koolipäevaga jäin ma väga rahule ja ühe päeva jooksul suutsin kooliga piisavalt tuttavaks saada, et üksipäini teatud klassid üles leida. Õpilased olid abivalmid ja õpetajad olid sõbralikud. Tundides sain kõigega hästi hakkama ja raskusi ette ei tulnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar