kolmapäev, 2. aprill 2014

II päev KG 10 C-s

Tänasega lõppes minu teine päev KGs. Nüüd oskan juba rohkem midagi kirjutada. Erinevalt esimesest päevast oskasin ma nüüd koolis peaaegu täiesti ise orienteeruda. Enam ei tundunudki kõik nii segane. Samuti tänastes tundides julgesin olla palju aktiivsem kuna olin õpetajaid eelmine päev juba näinud. Tundide poolest oli esimene ja teine päev suhteliselt sarnane, kordusid kõik samad tunnid. Esimesteks tundideks oli kaks matemaatikat, see ehmatas algul ära, sest, kes ikka hommikul esimeste tundide ajal mõelda suudab. Siiski täna suutsin, ilmselt tänu heale õpetajale, kes suutis kaasa mõtlema panna ja tekitada huvi teema vastu. Minu jaoks oli see täiesti uus teema, aga õpetaja hea seletamisoskus tegi asja mõne hetkega selgeks. Täna olid mul ka vene ja inglise keel. Inglise keele tund meeldis mulle väga kuna harjutused, mida tegime olid huvitavad. Samuti oli positiivne õpetaja pidev naeratamine. Vene keel läks väga ruttu, sest tund oli huvitav. Minu klassikaaslastel oli täna muusikas muusika erinevate palade ära tundmise peale arvestus. See oli tore, sest see mul endalgi varsti tulemas ja nägin, mida see endast kujutab. Üldiselt möödus KGs jälle üks tore päev ning ootan juba homset.
 
 Emma (SÜG 10.b)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar